antradienis, vasario 24, 2015

Pavasarinių norų sąrašas

Pabūsiu nekukli ir pasidalinsiu savo labai norimų pavasarinių pirkinių sąrašu. Žinot kaip ten sako su žodžio galia, garsiai pasakai ir pradeda pildytis. Kai kurie žmonės netgi kaupia iškarpas su savo norimais daiktais ir gyvenimo svajom, nes sako, kad tai padeda jiems išsipildyt. Man atrodo gražu dalintis savo norais ir apskritai jų turėti.
***
Jau seniai noriu originalaus 'oversized' palto. Manasis jau gerokai nunešiotas, sagos ir pamušalas ne kartą tvarkyti... Sėkmingai atitarnavo man ne vienerius metus, bet laikas jam pasakyti ATIA ir pasakyt LABAS naujam.
Nors turiu daug skarų, bet nei vienos languotos. Net nežinau iš kur atsirado didžiulis noras būtent įsigyt jaukią, didelę, žalsvos spalvos :)

DRABUŽIAI


Noriu geros odos klasikinių aulinukų iki kulniukų, kurie tiks prie beveik visko

AVALYNĖ


Laikrodis. Kolkas turėjau tris laikrodžius ir visi jie buvo dovanoti. Šiuo metu nešioju Swatch unisex mėlyną laikrodį. Nors jis man labai patinka, bet visada norėjau turėti klasikinį paprastą laikrodį su odine apyranke.
Šie kuklūs auskariukai, nuotraukoje apačioje, vadinasi 'bar stud earings'. Pamačiau vieną merginą su tokiais ausyse ir tą pačią minutę užsinorėjau. Taip, galbūt daug kas greit su tokiais vaikščios ar jau vaikšto, bet svarbiausia, kad aš žinau, kad jų noriu ir man nesvarbu :)

AKSESUARAI


Dažniausiai perku vieną, bet kokybišką rankinę. Dabartinė panašaus tipo kaip juoda apačioje tik verstos odos ir tamsiai mėlynos spalvos. Aš ją nešioju diena iš dienos ir ji man jau pabodo. Reikia naujos! Žinau Vilniaus centre yra parduotuvytė, kurioje pardavinėjamos odinės tašės protingomis kainomis. Dėja, ne visada turi originalių, bet nereikia norėti visko iš karto.

RANKINĖS


Ką čia daug prikalbėsi apie kosmetiką. Reikia ir norisi dar daugiau. Visada :) Jau labai seniai noriu nude spalvos nagų lako, nes turiu tik vieną rudos spalvos iš Avon, bet jis man nelabai patinka. Vienus gaminius noriu išbandyt, nes kitos merginos gyrė, kitų tiesiog reikia, kaip pavyzdžiui akių kremo iš uoga uoga.

KOSMETIKA


Dažniausiai namie turiu vieną kitą žvakę iš Ikėjos ar kitos nebrangios parduotuvės, bet trokštu įsigyti kokybišką, pasakiško kvapo pasklindančio po namus vos uždegus.. Ech, noriu noriu noriu.

ŽVAKĖS


Ir paskutinė pavasario noručių kategorija - Daiktai. Trečioji Bridžitos Džouns dalis 'Pamišusi dėl meilės'. Kai pamačiau, kad ji išleista, iš karto įtraukiau ją į savo norimųjų sąrašėlį.
Vandens gertuvė tikriausiai bus artimiausias pirkinys, nes kasdien vandens išgeriu ne mažiau kaip du litrus. O žinot, kai išeini iš namų, tai noris turėti patvarų daiktą, o ne šimtą kartų naudotą plastikinį butelaitį, kurį būna gėda išsitraukti.
Telefonas. Mano senukas sony'iukas jau pradėjo kvailioti ir šiuo metu ieškau gero telefono. Numanau, kad tai bus naujasis Meizu mx4, ką tik pasirodęs lietuvos padangėse. Su nuostabia kamera, kuri man bus ypač naudinga, kad galėčiau padaryt gražias nuotraukas Cukrinei pudrinei :)

DAIKTAI


Linkiu tiek sau, tiek jums, kad maži ir dideli norai virstu realybe :)

Eglė 


5 komentarai :

  1. Vandens buteliukas - tikras išsigelbėjimas. Tiek kelionėse patogu, tiek į darbą ar į miestą einant.:) Aišku, kartais mane erzina tašės sunkumas (aš turiu 0.75 ml butelį), bet užtat niekada nejaučiu troškulio :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėl svorio sutinku, nes žinant moterų tašių turinį, tai didelis butelis vandens ir gerai ir blogai tuo pačiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oj noriu visko dabar :DDDD man negerai ziureti i tokius irasus, nes poto uzmatau ka nors aki traukiancio ir ziurek, jau kaip mat reikia :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mano sarase tikriausiai 90procentu tavo isvardintu :D Tikiuosi abiem bent puse pavyks igyvendinti :)

    www.juodaplunksna.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik